16.05.2024

Միջին դպրոց

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Դպիրյան ֆլեշմոբ. ընթերցումների մեդիափաթեթ

Ձեզ եմ ներկայացնում ֆլեշմոբի շրջանակում «Դպիր» մանկավարժական հանդեսի ընթերցողների ցանկը, որտեղ ներառվել են Միջին դպրոցի այն սովորողները, ովքեր այս պահին ենթակայքում և իրենց բլոգներում ունեն դպիրյան նյութեր՝ ներառյալ ընթերցում-վերլուծությունները, քննարկում- հարցադրումները:

1.Դավիթ Առաքելյան, 7-3 դասարան-  «Ֆինլանդական երազանքն իրականություն է»:

2. Դավիթ Առաքելյան, 7-3 դասարան- Պաուլո Կոելիո. առակներ:

3. Գոռ Առաքելյան, 7-3 դասարան-   Հայկազ Մարգարյան «Պլանշետների դերը սովորողների առաջադիմության հարցում»: 

4. Նարեկ Խաչատրյան, 7-3 դասարան- «Ֆինլանդական երազանքներ»:

5. Արեգ Սերոբյան, 7-3 դասարան- Հարուկի Մուրակամի «Թարգմանել և թարգմանված լինել»:

6. Առաքել Գրիգորյան, 7-3 դասարան- Անահիտ Բեկյան «Կրթական ծրագրի տարածում, նեկայացում»:

7. Տիգրան Լոռեցյան, 7-3 դասարան- Ջանի Ռոդարի «Լինել և ունենալ», Պաուլո Կոելիո «Երջանիկների քաղաքը»:

8. Սամվել Հովհաննիսյան, 7-3 դասարան-  Սուսան Սահակյան «Քիմիայի դասավանդումը կրթահամալիրում»:

9. Մանե Բարսեղյան, 8-4 դասարան-  «Շամիրամի այգիները հարավում»:

10. Մարինե Իշխանյան, 8-4 դասարան- «Ստուգատես բոլոր տարիքի մասնակիցների համար»:

11. Տաթև Աբազյան, 8-1 դասարան- Ջանի Ռոդարի «Հեքիաթներ, որ երեք ավարտ ունեն»:

12.Քրիստինա Մեսրոպյան, 8-1 դասարան- «Ջանի Ռոդարի, 3 հեքիաթի վերլուծություն»:

13.Մանե Թոռունյան, 8-1 դասարան-   Քնարիկ Ներսիսյան «Տարբերվում ենք, բայց միասին ենք»:

14.Կարինե Ոսկանյան, 8-1 դասարան- «Հեծանիվը՝ մարմնակրթական գործիք»:

15.Դայանա Ադամյան, 8-1 դասարան-  Պաուլո Կոելիո. առակներ:

16.Քրիստինե Մինասյան, 8-1 դասարան- Վերլուծում է մայրիկը՝ «Բաց եղիր սիրո առաջ»:

17.Գագիկ Մադոյան, 8-1 դասարան- «Ի՞նչ է խիղճը»:

18. Մանե Գյոզալյան, 8-1 դասարան- «Հեծանիվը՝ մարմնակրթության գործիք»:

19. Արթուր Համբարձումյան, 7-2 դասարան- «Բուսաբուծության ջերմոց լաբորատորիա՝ օրգանական գործող ծաղկադարան»:

20. Դավիթ Տեր-Թորոսյան, 7-2 դասարան- Հերմինե Անտոնյան «Google հարթակի մասին»:

21.Աննա Իսախանյան, 7-2 դասարան- Գագիկ Չարչյանի «Անհատական/ընդհանուր նախագիծը՝ որպես գծանկարչություն առարկայի ուսուցումը կազմակերպելու մեթոդ»։

22. Անահիտ Հովհաննիսյան, 6-4 դասարան-  Մարգարիտ Սարգսյան «Սովորող-սովորեցնողի զարգացումը, անընդհատ ուսուցում- ինքնուսուցում-փոխուսուցում»:

23. Համբարձում Մանջոյան, 6-1 դասարան- «Հատուկ փորձարարական դպրոցի կոչումը»:

24. Գոհար Արղության, 6-1 դասարան- «Շտապե՛ք երեխաներ, թռչել ենք սովորելու»:

25. Սարգիս Մելիքյան, 6-1 դասարան- Մասարու Իբուկա «Երեք տարեկանից հետո արդեն ուշ է»:

26. Գարիկ Բարխուդարյան, 6-2 դասարան-  Աշոտ Բլեյան «Գնալ չկա»:

27. Յանա Նահապետյան, 6-2 դասարան- Ջանի Ռոդարի «Ինչպիսի՞ սխալներ են լինում»:

28. Գարիկ Բարխուդարյան, 6-2 դասարան-   Աիդա Պետրոսյան «Սե՞ր, թե՞ հարգանք.կարևորն ազատությունն է»:

29. Անի Արղության, 6-2 դասարան-  «Ինչու՞ կարդալ»:

30. Էդգար Ստեփանյան, 6-1 դասարան- Ջանի Ռոդարի «Մեծ գազարը»:

31. Լիա Հարությունյան-  Ռոբերտ Շեկլի «Թակարդը»:

32. Լիա Հարությունյան, 6-2 դասարան-  Շալվա Ամոնաշվիլի «Շտապե՛ք երեխաներ, թռչել ենք սովորելու»:

33. Գոհար Արղության, 6-րդ դասարան- «Երբ ժամանակը թանկ է, մոտեցումը՝ խնայող»:

34.Գարիկ Կիրակոսյան, 6-1 դասարան-  «Մարզական ուսուցման պայմանները կրթահամալիրում»:

35. Սվետլանա Մելքումյան, 6-1 դասարան-  Պաուլո Կոելիո «Բաց եղիր սիրո առաջ»:

36. Englishclub — From the Project «Armenian Traditional Games»:

37. Լիա Հարությունյան, 6-2 դասարան-  Էմանուել Ագջոյան «Ստուգատես բոլոր տարիքի մասնակիցների համար»:

38. Հայկ Չագոյան, 6-1 դասարան- Աշոտ Տիգրանյան «Սովորողը ծրագիր է ընտրում»:

39. Մերի Թոռունյան, 6-1 դասարան- Սիմոն Սոլովեյչիկ «Նվեր մտքեր»:

40. Արամ Պետրոսյան, 6-1 դասարան- «Կենդանիները մարդու ընկերներ»:

41. Էդգար Ստեփանյան, 6-1 դասարան- Հասմիկ Թոփչյան «Ամանորյա ընթերցանության նախագիծ»:

42. Մարտին Աթոյան, 6-րդ դասարան- Թամար Ղահրամյան «Մեդիագրադարանի ստեղծումը՝ հետազոտող ուսուցչի նախագիծ»:

43. Սարգիս Մելիքյան, 6-րդ դասարան- Աշոտ Տիգրանյան «Ինչի՞ մասին է լռում սովորողի ինքնագնահատականը»:

44. Մերի Թոռունյան, 6-րդ դասարան- Ռիմա Երեմյան «Շփումը կենդանիների հետ՝ որպես ներառական կրթություն»:

45. Համբարձում Մանջոյան, 6-րդ դասարան- Իվետա Ջանազյան «Լողափից լողափ»: 

46. Սվետլանա Մելքումյան, 6-րդ դասարան- Նաիրա Նիկողոսյան «Ու ի՞նչ ստացվեց՝ ներսն ու դուրսը մեկ դարձան»: