Ձեզ եմ ներկայացնում ֆլեշմոբի շրջանակում «Դպիր» մանկավարժական հանդեսի ընթերցողների ցանկը, որտեղ ներառվել են Միջին դպրոցի այն սովորողները, ովքեր այս պահին ենթակայքում և իրենց բլոգներում ունեն դպիրյան նյութեր՝ ներառյալ ընթերցում-վերլուծությունները, քննարկում- հարցադրումները:
1.Դավիթ Առաքելյան, 7-3 դասարան- «Ֆինլանդական երազանքն իրականություն է»:
2. Դավիթ Առաքելյան, 7-3 դասարան- Պաուլո Կոելիո. առակներ:
3. Գոռ Առաքելյան, 7-3 դասարան- Հայկազ Մարգարյան «Պլանշետների դերը սովորողների առաջադիմության հարցում»:
4. Նարեկ Խաչատրյան, 7-3 դասարան- «Ֆինլանդական երազանքներ»:
5. Արեգ Սերոբյան, 7-3 դասարան- Հարուկի Մուրակամի «Թարգմանել և թարգմանված լինել»:
6. Առաքել Գրիգորյան, 7-3 դասարան- Անահիտ Բեկյան «Կրթական ծրագրի տարածում, նեկայացում»:
7. Տիգրան Լոռեցյան, 7-3 դասարան- Ջանի Ռոդարի «Լինել և ունենալ», Պաուլո Կոելիո «Երջանիկների քաղաքը»:
8. Սամվել Հովհաննիսյան, 7-3 դասարան- Սուսան Սահակյան «Քիմիայի դասավանդումը կրթահամալիրում»:
9. Մանե Բարսեղյան, 8-4 դասարան- «Շամիրամի այգիները հարավում»:
10. Մարինե Իշխանյան, 8-4 դասարան- «Ստուգատես բոլոր տարիքի մասնակիցների համար»:
11. Տաթև Աբազյան, 8-1 դասարան- Ջանի Ռոդարի «Հեքիաթներ, որ երեք ավարտ ունեն»:
12.Քրիստինա Մեսրոպյան, 8-1 դասարան- «Ջանի Ռոդարի, 3 հեքիաթի վերլուծություն»:
13.Մանե Թոռունյան, 8-1 դասարան- Քնարիկ Ներսիսյան «Տարբերվում ենք, բայց միասին ենք»:
14.Կարինե Ոսկանյան, 8-1 դասարան- «Հեծանիվը՝ մարմնակրթական գործիք»:
15.Դայանա Ադամյան, 8-1 դասարան- Պաուլո Կոելիո. առակներ:
16.Քրիստինե Մինասյան, 8-1 դասարան- Վերլուծում է մայրիկը՝ «Բաց եղիր սիրո առաջ»:
17.Գագիկ Մադոյան, 8-1 դասարան- «Ի՞նչ է խիղճը»:
18. Մանե Գյոզալյան, 8-1 դասարան- «Հեծանիվը՝ մարմնակրթության գործիք»:
19. Արթուր Համբարձումյան, 7-2 դասարան- «Բուսաբուծության ջերմոց լաբորատորիա՝ օրգանական գործող ծաղկադարան»:
20. Դավիթ Տեր-Թորոսյան, 7-2 դասարան- Հերմինե Անտոնյան «Google հարթակի մասին»:
21.Աննա Իսախանյան, 7-2 դասարան- Գագիկ Չարչյանի «Անհատական/ընդհանուր նախագիծը՝ որպես գծանկարչություն առարկայի ուսուցումը կազմակերպելու մեթոդ»։
22. Անահիտ Հովհաննիսյան, 6-4 դասարան- Մարգարիտ Սարգսյան «Սովորող-սովորեցնողի զարգացումը, անընդհատ ուսուցում- ինքնուսուցում-փոխուսուցում»:
23. Համբարձում Մանջոյան, 6-1 դասարան- «Հատուկ փորձարարական դպրոցի կոչումը»:
24. Գոհար Արղության, 6-1 դասարան- «Շտապե՛ք երեխաներ, թռչել ենք սովորելու»:
25. Սարգիս Մելիքյան, 6-1 դասարան- Մասարու Իբուկա «Երեք տարեկանից հետո արդեն ուշ է»:
26. Գարիկ Բարխուդարյան, 6-2 դասարան- Աշոտ Բլեյան «Գնալ չկա»:
27. Յանա Նահապետյան, 6-2 դասարան- Ջանի Ռոդարի «Ինչպիսի՞ սխալներ են լինում»:
28. Գարիկ Բարխուդարյան, 6-2 դասարան- Աիդա Պետրոսյան «Սե՞ր, թե՞ հարգանք.կարևորն ազատությունն է»:
29. Անի Արղության, 6-2 դասարան- «Ինչու՞ կարդալ»:
30. Էդգար Ստեփանյան, 6-1 դասարան- Ջանի Ռոդարի «Մեծ գազարը»:
31. Լիա Հարությունյան- Ռոբերտ Շեկլի «Թակարդը»:
32. Լիա Հարությունյան, 6-2 դասարան- Շալվա Ամոնաշվիլի «Շտապե՛ք երեխաներ, թռչել ենք սովորելու»:
33. Գոհար Արղության, 6-րդ դասարան- «Երբ ժամանակը թանկ է, մոտեցումը՝ խնայող»:
34.Գարիկ Կիրակոսյան, 6-1 դասարան- «Մարզական ուսուցման պայմանները կրթահամալիրում»:
35. Սվետլանա Մելքումյան, 6-1 դասարան- Պաուլո Կոելիո «Բաց եղիր սիրո առաջ»:
36. Englishclub — From the Project «Armenian Traditional Games»:
37. Լիա Հարությունյան, 6-2 դասարան- Էմանուել Ագջոյան «Ստուգատես բոլոր տարիքի մասնակիցների համար»:
38. Հայկ Չագոյան, 6-1 դասարան- Աշոտ Տիգրանյան «Սովորողը ծրագիր է ընտրում»:
39. Մերի Թոռունյան, 6-1 դասարան- Սիմոն Սոլովեյչիկ «Նվեր մտքեր»:
40. Արամ Պետրոսյան, 6-1 դասարան- «Կենդանիները մարդու ընկերներ»:
41. Էդգար Ստեփանյան, 6-1 դասարան- Հասմիկ Թոփչյան «Ամանորյա ընթերցանության նախագիծ»:
42. Մարտին Աթոյան, 6-րդ դասարան- Թամար Ղահրամյան «Մեդիագրադարանի ստեղծումը՝ հետազոտող ուսուցչի նախագիծ»:
43. Սարգիս Մելիքյան, 6-րդ դասարան- Աշոտ Տիգրանյան «Ինչի՞ մասին է լռում սովորողի ինքնագնահատականը»:
44. Մերի Թոռունյան, 6-րդ դասարան- Ռիմա Երեմյան «Շփումը կենդանիների հետ՝ որպես ներառական կրթություն»:
45. Համբարձում Մանջոյան, 6-րդ դասարան- Իվետա Ջանազյան «Լողափից լողափ»:
46. Սվետլանա Մելքումյան, 6-րդ դասարան- Նաիրա Նիկողոսյան «Ու ի՞նչ ստացվեց՝ ներսն ու դուրսը մեկ դարձան»:
3 thoughts on “Դպիրյան ֆլեշմոբ. ընթերցումների մեդիափաթեթ”