9:00-9:30
Պարատուն Մարմարյա սրահում
09:00-12:30.
- կրթական պարտեզ. շրջակա միջավայրի բարելավման նախագծեր
- ուսումնական կաբինետների նախաձմեռային պատրաստության աշխատանքներ
- բակային աշխատանք
- այլ աշխատանք ըստ անհատական պլանների
10։00-11։30. «Սեբաստացիներ» երգչախմբի պարապմունք (երկուշաբթի, հինգշաբթի)
12:30-13:00. ընդմիջում դպրոցներում
13:00-15։00.
- առարկայական խորհդատվություն ինքնակրթության դպրոցի մասնակցին.
– Անգլերեն. Յուրա Գանջալյանի պարապմունքը, Ավագ դպրոց, Էմանուել Ագջոյանի կաբինետ, 2.3
– Օտար լեզվի դասի կազմակերպումը կրտսեր դպրոցում, միջին և ավագ դպրոցներում (մեդիամիջավայրի, ձեռնարկների, դասագրքերի կիրառումը), նախագծային ուսուցում. Միջին դպրոց, Լուսինե Բուշի կաբինետ
– Հատուկ կարիքով սովորողների հետ աշխատանք
– Թիմային դասավանդում. Կատյա Գրիգորյանի սեմինարը. Ավագ դպրոց, Նունե Մովսիսյանի կաբինետ (3.3)
– Հասարակագիտական դասընթացների ծրագիրը և բովանդակությունը: Համարժեք փոփոխություններ. Ավագ դպրոց, Վահրամ Թոքմաջյանի կաբինետ (2.7)
– Երաժշտություն. պարապմունք դասվարների համար. Կատյա Գրիգորյան. համերգասրահ (մասնակիցները՝ դասվարներ)
– Երաժշտություն՝ երաժշտություն դասավանդողների համար. Մարինե Մկրտչյանի սեմինարը
– Լուսանկարչություն և մոնտաժ. պարապմունքը վարում է Անի Սարգսյանը, մեծ ընթերցասրահ (մասնակիցները՝ դասվարներ)
– Բլոգավարություն սկսնակների համար. Հասմիկ Ղազարյան. Ավագ դպրոց, Հասմիկ Ղազարյանի կաբինետ (3.1)
– Մանկավարժական հոդված. Ավագ դպրոցի Ելենա Սարգսյանի կաբինետ (3.2)
– 2-4 տարեկանների դաստիարակների երաշհական պարապմունք (չորեքշաբթի օրը) - Մեդիամիջոցների օգտագործումը սոլֆեջիո առարկայի դասավանդման ընթացքում. սեմինար լրացուցիչ կրթության դասավանդողների համար. եաժշտության սրահ
- աշխատանք ըստ անհատական պլանների
- «Ուսումնական աշուն» նախագծով հեռավար, առցանց աշխատանք սովորողների հետ
15:00-16։00.
- շախմատի որակավորման 4-րդ և 3-րդ կարգի մրցաշար. Սեբաստիա մոլ
- մարզական պարապմունքներ
«Ուսումնական աշուն» արտագնա նախագծեր
- ռազմամարզական ճամբարներ
- կրթական փոխանակումների նախագծեր
- ուսումնական հայրենագիտական-բնապահպանական-արշավախմբային ճամփորդություններ
- քաղաքային թափառումներ, այցելություններ
- պլեներներ
- համերգներ
- այլ նախագծեր.
անհատական և խմբային նախաձեռնությունները հրապարակվում են մինչև հոկտեմբերի 18-ը։
Կազմակերպումը
Մանկավարժական աշխատողը
- Մինչև հոկտեմբերի 17-ը իր անմիջական ղեկավարի հաստատմամբ իր բլոգում հրապարակում է շաբաթվա իր անհատական աշխատաժամանակը՝ նշելով՝
– որ օրը, որ ժամին ինչով և որտեղ է զբաղվելու,
– ինչ առարկայական խորհդատվություն է ուզում ստանալ, կամ ինչ է սովորելու,
– կրթական պարտեզում աշխատանքի տեղը, անելիքը,
– հղում անելով իր ղեկավարած՝ սովորողների հետ հեռավար-առցանց աշխատանքի նախագծերի, արտագնա ուսումնական նախագծերի, ուսումնական-ճամփորդական նախաձեռնությունների ծրագրերի վրա։ - Մինչև հոկտեմբերի 30-ը իր բլոգում տեղադրում է աշնանային ճամբարի իր հաշվետվությունը:
Դպրոցի ղեկավարը
- Ապահովում է անհատական և խմբային աշխատանքի անհրաժեշտ տարածքները, պայմանները, կրթական պարտեզ-միջավայրի բարեկարգման նախագծերի անհրաժեշտ գործիքներ։
- Ամեն օր հրապարակում է մանկավարժական աշխատողների ճամբարի և «Ուսումնական աշուն» նախագծի հաջորդ օրվա ծրագիրը։
- Հոկտեմբերի 18-ի վարչական խորհրդում հրապարակում է աշխատողների անհատական պլանները, նոյեմբերի 1-ի վարչական խորհրդում՝ մանկավարժական աշխատողների դպրոցի հաշվետվությունը (ցուցանիշներ), 2017թ. մանկավարժական ճամբարի կազմակերպման առաջարկություններ։
Մասնագիտական խմբերի ղեկավարը.
- Հայտարարում և ապահովում է խորհրդատվություն՝ ամեն օր 13։00-15։00, որոշակի տեղում:
- Համակարգում է մասնախմբի անդամների «Ուսումնական աշուն» նախագծերը և նոյեմբերի 8-ի մասնաժողովում հրապարակում դրանց իրականացման հաշվետվությունը (ցուցանիշներ)։
Մասնագիտական խումբը կարող է կազմակերպել սեմինար պարապմունք:
Մարզական պարապմունքներ ըստ դսավանդողի ընտրած մարզաևի(մարզաձում ընդգրկվելու համար լրացրեք ֆայլը)
Ճամփորդություններ
Դիլիջան. 24-26
Թալին. Լուսինե Ներսեսյան
Աշխատանքի հիմնական ուղղություններ
Դասավանդողների հրապարակումներ
Հետաքրքիր է․․․
VDcasino Dijital Casino le nteraktif Deneyim Deneyimini Yaayn
Видеослоты в интернет-казино Вавада: типы и отличия
“The 7 Best Different Roulette Games Strategies 2024 Professional Guid